Regulamin sklepu levelink.pl

§ 1

 INFORMACJE O SPRZEDAWCY I DANE KONTAKTOWE

  1. Sklep internetowy levelink.pl jest prowadzony przez firmę
    „Level Group Company Sp. zo.o.” z adresem siedziby: ul. Runowa 40, 43-100 Tychy, NIP: 6462971296, KRS: 0000733196, adres poczty elektronicznej: biuro@levelink.pl
  2. Levelink.pl jest internetowym sklepem, za pośrednictwem której można nabywać produkty personalizowane, gadżety reklamowe i promocyjne oraz produkty cyfrowe.

§ 2  

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Usługodawca umożliwia za pośrednictwem sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak: zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Klientów w sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

Świadczenie Usług Elektronicznych (zawieranie umów sprzedaży produktu) przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
Okres na jaki umowa zostaje zawarta: umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Klienta.
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Klienta:
a) komputer z dostępem do Internetu,
b) dostęp do poczty elektronicznej,
c) przeglądarka internetowa,
d) włączona obsługa plików cookies,
e) zainstalowany program FlashPlayer.
Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Klient korzystając z treści użytych na stronie ma świadomość, że są to treści autorskie i obowiązuje bezwzględny zakaz ich kopiowania, przetwarzania i korzystania w inny sposób niż w celach informacyjnych o produkcie i firmie Level Group Company Sp. zo.o..
Wszystkie produkty dostępne w sprzedaży są projektem autorskim firmy Level Group Company Sp. zo.o. i objęte są dożywotnio prawami autorskimi.

§ 3  

WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY

Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek, cła oraz wszelkie inne składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową Sklep za pomocą Formularza Zamówień – 24 godziny na dobę przez cały rok.
Sklep realizuje Zamówienia (w tym wysyłkę) złożone do godziny 12:00 od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w dni robocze po godz.12:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą realizowane następnego dnia roboczego.


Zawarcie Umowy Sprzedaży.
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami w Sklepie.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, jednocześnie przyjmując Zamówienie, co powoduje związanie Klienta i Sprzedawcy umową kupna-sprzedaży. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera: potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia –  zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu – paragonem, który będzie dołączany do produktu i wysyłany wraz z zakupionym produktem w Sklepie.
Jeśli klient wybrał jako dowód zakupu Fakturę VAT – dokument ten zostanie wysłany w dniu nadania przesyłki drogą elektroniczną, na podany przez Klienta w zamówieniu adres e-mail.

Zakładanie konta w sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: adres e-mail i hasło.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na email: biuro@levelink.pl lub pisemnie na adres Level Group Company Sp. zo.o. , ul. Runowa 40, 43-100 Tychy.

Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług elektronicznych

Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
a) Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. prowadzenie Konta).
b) Klient może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@levelink.pl
c) Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Klient narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
d) Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
Usługodawca i Klient mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

§ 4

PŁATNOŚCI I DOSTAWA

Płatności

Wszystkie zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Płatność można uregulować poprzez:

  • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy: 75 1140 2004 0000 3302 7904 1288.

Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży niezwłocznie lub najpóźniej w terminie 3 dni roboczych.

  • płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności.

W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

Koszty wysyłki na terenie Polski

Koszty przesyłki ponosi Klient.

W przypadku dostawy towaru poprzez wysyłkę, Klient wpłaca na rachunek bankowy Sprzedawcy kwotę równą wartości zamówienia + koszt przesyłki.

W przypadku odbioru osobistego, Klient płaci wyłącznie kwotę równą wartości zamówienia bez kosztów dostawy.

Przesyłka produktów cyfrowych jest bezpłatna. Klient płaci jedynie  cenę produktu

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:

  • Przesyłka kurierska inPost lub DPD
  • Przesyłka z odbiorem w paczkomacie inPost.
  • Przesyłka elektroniczna – dostępna w przypadku Produktów sprzedawanych jako treści cyfrowe. Przesyłka elektroniczna polega na przesłaniu Klientowi na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia unikalnego linku internetowego (adresu URL) umożliwiającego pobranie Produktu.

Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi od 24 godzin (w przypadku produktów cyfrowych), do 14 dni roboczych  (w przypadku pozostałych Produktów), chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 14 dni roboczych. Termin dostawy produktu do Klienta rozpoczyna się od momentu zaksięgowania na rachunku bankowym Sprzedającego wpłaty od Kupującego.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za towar, który został zniszczony lub zgubiony przez przewoźnika.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niestosowne zachowanie pracowników firm kurierskich.

§ 5

 ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROTY

  1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem przesłane w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@levelink.pl.
  2. W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu,  Klient zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, a levelink.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie wraz z kosztami wysyłki.
  3. Zwrotu należy dokonać na adres Level Group Company Sp. zo.o., ul. Runowa 40, 43-100 Tychy. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient. Przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą odbierane, a koszty z tym związane pokryje Klient. Zwracany towar należy odesłać w stanie niezmienionym od otrzymanego (w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony, kompletny i nieużywany), odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) i pisemnym oświadczeniem odstąpienia od umowy kupna. W przypadku niespełnienia wszystkich powyższych wymogów zwrot nie zostanie przyjęty i zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
  4. W przypadku, gdy klient nie odbierze wysłanej do niego przesyłki w terminie i paczka wróci do siedziby levelink.pl, klientowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty pomniejszony o wartość kosztu wysyłki zwrotnej.
  5. Zwroty nie będą rozpatrywane w przypadku zamówień towarów „spersonalizowanych” a więc indywidualnych, tj. zawierających określone wg wskazań klienta imiona, nazwiska, intencje itp. za wyjątkiem sytuacji, w których produkt jest niezgodny z zamówieniem klienta.
  6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje klientowi w przypadku zakupu Produktów Cyfrowych , które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy (np. dostępne w Sklepie Internetowym projekty plannerów i kalendarzy do wydrukowania we własnym zakresie przez Klienta);
  7. Sprzedawca ma obowiązek zwrócić klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu w terminie 14 dni od otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§ 6

REKLAMACJE

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres: Level Group Company Sp. zo.o., ul. Runowa 40, 43-100 Tychy lub e-mailem: biuro@levelink.pl

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może:

  1. złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;
  2. żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta; z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.
  3. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
  4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, zgodnie z art. 5612 w zw. z art. 354 § 2 Kodeksu Cywilnego, Klient zobowiązany będzie dostarczyć Produkt na adres Level Group Company Sp. zo.o., ul. Runowa 40, 43-100 Tychy.
  7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku Zamówienia złożonego przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne wyświetlenia informacji o towarach np. kolorów, nie będą podstawą do reklamacji.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Sprzedawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Sprzedawcę na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.

Zasady prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz obowiązki przedsiębiorców w tym zakresie określone są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Dz.U.2016 poz. 1823) lub w regulacjach stosowanych przez odpowiednie podmioty właściwe w zakresie rozwiązywania sporów konsumenckich. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur mogą być dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, w szczególności również pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi jawny rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
  • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  • Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.

§ 7 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Właściciel Sklepu zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług oraz podanych emalii w przypadku gdy klient zapisze się newslettera.
  2. Korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego danych klienta  oraz adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera..
  3. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego emaila na adres biuro@levelink.pl.
  4. Dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu w szczególności przedsiębiorcom pośredniczącym w zamawianiu usług kurierskich, operatorom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki oraz operatorom płatności.
  5. Baza danych osobowych Klientów podlega ochronie prawnej. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
  6. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu Internetowego levelink.pl Level Group Company Sp. zo.o., ul. Runowa 40, 43-100 Tychy, biuro@levelink.pl,  który dokonuje przetwarzania danych osobowych Klientów zgodnie z przepisami: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
  7. Właściciel Sklepu zapewnia o podejmowaniu wszelkich starań, aby przekazane mu informacje były strzeżone właściwie, a w szczególności w sposób przewidziany przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  8. Właściciel Sklepu zapewnia Klientom realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i żądania ich usunięcia.
  9. Skorzystanie z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia danych z systemu Sklepu jest dokonywane na podstawie przesłania do Właściciela Sklepu pocztą elektroniczną stosownego żądania wraz z podaniem imienia i nazwiska/firmy Klienta.
  10. Skorzystanie z prawa usunięcia własnych danych z systemu Sklepu jest równoznaczne z wyrejestrowaniem się Klienta oraz wypowiedzeniem umowy.
  11. Wraz z usunięciem Konta Klienta Właściciel Sklepu usunie dane Klienta na stałe i bezpowrotnie, zaprzestając tym samym przetwarzania danych osobowych Klienta. Administrator zastrzega sobie jednak możliwość przetrzymywania danych takich jak czas i adres IP logowania Klienta po usunięciu konta na potrzeby Policji i prokuratury oraz danych niezbędnych do rozliczenia wykonanych usług do czasu ich rozliczenia.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z przeczytaniem i akceptacją powyższego regulaminu.

Koszyk
Przewijanie do góry